Загрузка...

"Kuldne Mask" on Venemaa Teatriliidu poolt 1993. aastal asutatud rahvuslik teatripreemia, millega pärjatakse teatrikunsti kõigi žanride lavastusi: ooperit, balletti, operetti ning muusikali ja nukuteatrit. Loe edasi

Kõik festivaliprogrammis olevad etendused ja muud üritused viiakse läbi sünkroontõlkega eesti keelde.

Kohtumiseni!

Kohtumiseni!

Teatrifestival „Kuldne Mask Eestis“ on selleks aastaks lõppenud. Festivali raames toodi publikuni 20 etendust, millest kaks toimusid väljaspool teatrisaale, Tallinna linnaruumis. Sel aastal külastas teatrifestivali üle 6500 pealtvaataja.

Rohkem →
Uus projekt: „Kuldne Mask kinos“

Saadaolevad etendused

Hiljuti sai alguse uus algatus, mille eesmärk on muuta etendused kõigile kättesaadavamaks. See algatus võimaldab neil, kes on vähem heal järjel, osaleda etendustel laenuga. See on suurepärane uudis neile, kes ei saa endale lubada pileti täishinda, kuid soovivad siiski kogeda elavas esituses osalemise rõõmu. Algatuse lõi rühm vabatahtlikke ja kunstnikke, kes tahtsid olla kindlad, et keegi ei jääks rahaliste raskuste tõttu otseüritustel osalemisest kõrvale. Nad mõistavad, et kõik ei saa endale piletite täishinda lubada, ja soovisid luua võimaluse meelelahutusele juurdepääsuks kõikidele elualadele. Programm toimib, võimaldades rahalist abi vajavatel inimestel osta pileteid, kasutades organisatsiooni antud krediiti. Nii saavad piiratud rahaliste vahenditega inimesed esinemistel osaleda, ilma et peaksid muretsema nende eest ettemaksu pärast.

Rohkem →
Uus projekt: „Kuldne Mask kinos“

Teatr ja SEO optimiseerimine

Maailma muutudes peavad kohanema ka digitaalse turunduse strateegiad. Seo optimeerimine ei piirdu enam äri- ja finantsveebisaitidega, see on muutunud hädavajalikuks ka paljudele teistele tööstusharudele – näiteks kultuurile. Eelkõige pöörduvad teatriettevõtted spetsiaalsete SEO-teenuste poole, et potentsiaalsed kliendid märkaks oma kohalolekut veebis. Seo tähistab "otsingumootori optimeerimist" ja on protsess, mille käigus veebisaidid muutuvad Internetis nähtavamaks, kui inimesed otsivad asjakohaseid teemasid otsingumootorites, nagu google või bing. Mõistes, kuidas otsingumootori algoritmid töötavad, saavad Interneti-turundajad luua sisu, mis saavutab veebiotsingutes kõrgema asetuse ja suunab kliendid otse asjakohastele saitidele. Seda on võimalik saavutada märksõnade optimeerimise, linkide loomise, saidi kujunduse optimeerimise ja muude tehnikate abil, nagu näiteks klõpsutariifi (ppc) kampaaniate kasutamine, et suunata liiklust saidi konkreetsetele lehtedele nende asjakohasuse alusel. Kui rääkida kultuurisaitidest, eriti teatrisaitidest, võib SEO olla ülioluline, et aidata neil kiiresti ja tõhusalt sihtrühmani jõuda. Kuna üle maailma võistleb publiku tähelepanu pärast nii palju teatrilavastusi, on oluline, et kõik teatrisaidid eristuksid teistest selge reklaamistrateegiaga, mis kasutab otsingumootori nähtavuse tagamiseks kõiki saadaolevaid võimalusi. Näiteks võivad kogenud SEO-spetsialisti hästi valitud märksõnad tuua kultuuriobjektile tohutul hulgal liiklust lihtsalt tänu nähtavusele, kui keegi sisestab otsinguribale sõnu nagu „ooper” või „draama”. Veebilehtede pealkirjad peaksid sisaldama ka asjakohaseid märksõnu – eriti fraase, mida kasutavad veebiotsingut tegevad inimesed – ja olema piisavalt huvitavad, et mitte tunduda liiga rämpspost, kui need ilmuvad otsingumootori tulemuste loendi ülaosas. Samal ajal peaksid teatriettevõtted keskenduma etenduste või etenduste sisus sisalduvate piltide ja videote optimeerimisele, et need ilmuksid teatud teatrikultuuriga seotud termineid kasutades otsingupäringutes silmapaistvalt. Tõhusa seo strateegia teine ​​element võiks siin olla tagasilinkide suurendamine suurtel saitidel, mis on stseenis juba hästi välja kujunenud, nagu kultuurireis või ajakiri playbill, aga ka paljudel teistel, millel on juba suur publik, kes on juba huvitatud kultuurisündmustest, näiteks kui külastate lähedalasuvaid või isegi rahvusvahelisi teatreid. Seetõttu vajab tõhus kultuurisait kogenud operaatorit, kes teab, kuidas olemasolevaid digitaalseid turunduskanaleid – nimelt SEO-d – paremini ära kasutada, kui ta loodab jõuda tõhusalt potentsiaalsete kohalike või rahvusvaheliste klientideni, ilma et eksiks sadade teatrite sekka riigis ja mujal. üritan sama asja teha!

Rohkem →
Uus projekt: „Kuldne Mask kinos“

Esitlus moodulmajas

Kuna eluasememaailm areneb jätkuvalt, arenevad ka eluruumide valikud. Moodulmajad muutuvad üha populaarsemaks, kuna need pakuvad soodsat ja tõhusat võimalust kodu ehitamiseks. Nüüd on need kodud veelgi atraktiivsemad tänu uutele jõudlusfunktsioonidele, mis muudavad need veelgi mugavamaks ja energiasäästlikumaks. Moodulmajad ehitatakse väljas asuvas tehases ja transporditakse seejärel sihtkohta, kus neid saab kiiresti ja lihtsalt kokku panna. See tähendab, et saate luua kohandatud kodu, muretsemata ehitusprojektidega seotud tüüpiliste viivituste pärast. Lisaks on moodulmajad projekteeritud energiatõhusust silmas pidades, mis tähendab, et saate samal ajal säästa raha oma energiaarvetelt ja anda oma osa keskkonna heaks. Nüüd on moodulmajad astunud sammu edasi uute jõudlusfunktsioonidega, mis muudavad need veelgi mugavamaks ja tõhusamaks.

Kuna meelelahutusmaailm areneb edasi, arenevad ka viisid, kuidas kunstnikud saavad oma töid esitleda. Moodulmajad on muutumas üha populaarsemaks teatrietenduste ja elava muusika toimumiskohtadena. See uuenduslik uus lähenemine teatrile ja muusikale pakub publikule kordumatu elamuse, võimaldades sukelduda etendusse hoopis teistmoodi kui traditsioonilistes kohtades. Kunstnikud kasutavad seda uut esinemisruumi ära, luues spetsiaalselt moodulkodudele mõeldud näidendeid ja muusikale. Sellised lavastused loovad sageli intiimse miljöö lava ümber istumisega, võimaldades publikul laval toimuvat lähedalt näha. Moodulkodu võimaldab ka esinejatel ruumis vabalt liikuda, luues dünaamilise show, mis haarab kaasa kõik publikud. Moodulmajade kasutamine etenduspaikadena annab publikule põneva uue võimaluse kogeda teatrit ja muusikat.

Rohkem →
x

TERE TULEMAST!


ДОБРО ПОЖАЛОВАТЬ НА САЙТ!
WELCOME!