Maailma muutudes peavad kohanema ka digitaalse turunduse strateegiad. Seo optimeerimine ei piirdu enam äri- ja finantsveebisaitidega, see on muutunud hädavajalikuks ka paljudele teistele tööstusharudele – näiteks kultuurile. Eelkõige pöörduvad teatriettevõtted spetsiaalsete SEO-teenuste poole, et potentsiaalsed kliendid märkaks oma kohalolekut veebis.
Seo tähistab "otsingumootori optimeerimist" ja on protsess, mille käigus veebisaidid muutuvad Internetis nähtavamaks, kui inimesed otsivad asjakohaseid teemasid otsingumootorites, nagu google või bing. Mõistes, kuidas otsingumootori algoritmid töötavad, saavad Interneti-turundajad luua sisu, mis saavutab veebiotsingutes kõrgema asetuse ja suunab kliendid otse asjakohastele saitidele. Seda on võimalik saavutada märksõnade optimeerimise, linkide loomise, saidi kujunduse optimeerimise ja muude tehnikate abil, nagu näiteks klõpsutariifi (ppc) kampaaniate kasutamine, et suunata liiklust saidi konkreetsetele lehtedele nende asjakohasuse alusel.
Kui rääkida kultuurisaitidest, eriti teatrisaitidest, võib SEO olla ülioluline, et aidata neil kiiresti ja tõhusalt sihtrühmani jõuda. Kuna üle maailma võistleb publiku tähelepanu pärast nii palju teatrilavastusi, on oluline, et kõik teatrisaidid eristuksid teistest selge reklaamistrateegiaga, mis kasutab otsingumootori nähtavuse tagamiseks kõiki saadaolevaid võimalusi.
Näiteks võivad kogenud SEO-spetsialisti hästi valitud märksõnad tuua kultuuriobjektile tohutul hulgal liiklust lihtsalt tänu nähtavusele, kui keegi sisestab otsinguribale sõnu nagu „ooper” või „draama”. Veebilehtede pealkirjad peaksid sisaldama ka asjakohaseid märksõnu – eriti fraase, mida kasutavad veebiotsingut tegevad inimesed – ja olema piisavalt huvitavad, et mitte tunduda liiga rämpspost, kui need ilmuvad otsingumootori tulemuste loendi ülaosas.
Samal ajal peaksid teatriettevõtted keskenduma etenduste või etenduste sisus sisalduvate piltide ja videote optimeerimisele, et need ilmuksid teatud teatrikultuuriga seotud termineid kasutades otsingupäringutes silmapaistvalt. Tõhusa seo strateegia teine element võiks siin olla tagasilinkide suurendamine suurtel saitidel, mis on stseenis juba hästi välja kujunenud, nagu kultuurireis või ajakiri playbill, aga ka paljudel teistel, millel on juba suur publik, kes on juba huvitatud kultuurisündmustest, näiteks kui külastate lähedalasuvaid või isegi rahvusvahelisi teatreid.
Seetõttu vajab tõhus kultuurisait kogenud operaatorit, kes teab, kuidas olemasolevaid digitaalseid turunduskanaleid – nimelt SEO-d – paremini ära kasutada, kui ta loodab jõuda tõhusalt potentsiaalsete kohalike või rahvusvaheliste klientideni, ilma et eksiks sadade teatrite sekka riigis ja mujal. üritan sama asja teha!
Rohkem →